23 October 2010

Raudhah de Foot Patch (Hanya RM7.00 untuk membuang "TOKSIN" selama 8 jam.)

TANDA-TANDA SESEORANG ITU BANYAK TOKSIN | TESTIMONI PENGGUNA

Raudhah de’ Foot Patch akan menyerap toksin dan bahan-bahan berbahaya keluar dari tubuh badan melalui liang-liang peluh pada tapak.

Raudhah de’ Foot Patch merangsang titik refleksologi, meningkatkan peredaran darah, membantu menyingkirkan toksin, melancarkan peredaran darah, menghilangkan keletihan, kuasa penyerapan terhebat, Gred A & 100% Semulajadi.




Cara Penggunaan :

1. Sebelum tidur, cuci tapak kaki.

2. Goncang uncang yang mengandungi ramuan agar lebih sekata. Buka plaster utama dan tampalkan uncang tersebut dengan ruangan bercetak menghadap plaster.

3. Buka plaster yang kecil dan tampalkan plaster tesebut ke tapak kaki atau ke tempat yang mengalami kesakitan seperti pinggang, bahu, lutut dan lengan.

4. Biarkan selama 6-8 jam ketika tidur. Selepas itu, tanggal dan bersihkan tempat yang ditampal.




Penerangan Produk :

Raudhah de’ Foot Patch akan menyerap toksin dan bahan-bahan berbahaya keluar dari tubuh badan melalui liang-liang peluh pada tapak.

Raudhah de’Foot Patch :

Merangsang titik refleksologi, Meningkatkan peredaran darah, Membantu menyingkirkan toksin, Melancarkan peredaran darah, Menghilangkan keletihan, Kuasa penyerapan terhebat, Gred A & 100% Semulajadi.

Bahan-Bahan :

Bamboo Vinegar, Tourmaline, Silicon, Ethylene Glycol, Chitosan and Vitamin C.

Langkah Berjaga-Jaga :

Untuk kegunaan luaran sahaja. Guna segera selepas dibuka. Tidak boleh digunakan pada tempat yang mempunyai luka atau cedera. Jauhi dari kanak-kanak.

No comments:

Post a Comment