18 September 2010

ASSAF MARKETING & TRADING SDN BHD

PENGENALAN

ASSAF MARKETING & TRADING adalah sebuah syarikat milik penuh bumiputera dan telah mula beroperasi pada 26hb Jun 2009. Matlamat kami adalah untuk memasarkan produk perawatan air berjenama IMTIYAAZ keseluruh negara. Produk kami berkualiti tinggi, berteknologi Nano dan diiktiraf oleh SIRIM, SWA, NSF, FDA, Water Quality dan WRAS. Produk kami juga mempunyai Sijil Halal dan tidak dibuat dari sumber – sumber yang meragukan pengguna.

” PROJEK 1MALAYSIA 1RUMAH 1PENAPIS AIR “

Visi kami adalah untuk melahirkan usahawan – usahawan di seluruh pelusuk negeri serta berada dipasaran antarabangsa dengan memasarkan produk perawatan air sihat dan Halal berjenama IMTIYAAZ NANO ALKALINE TREATMENT SYSTEM.

Konsep Perniagaan kami adalah berasaskan Muamalat Islam. Keuntungan dalam perniagaan kami adalah berdasarkan jualan secara ‘volume’ dan bukan margin keuntungan yang tinggi. Misi kami adalah setiap keluarga memiliki satu produk Imtiyaaz kerana produk kami berkualiti tinggi, berteknologi Nano, Halal, diiktiraf dan harga yang amat murah serta mampu dimiliki.

‘PASTI DAN PASTI, AIR ZAM-ZAM ADALAH YANG TERBAIK’

Firman Allah S.W.T:

“….dan dari air, Kami jadikan sesuatu yang hidup…”

(Al-Anbiya’ : 30)

No comments:

Post a Comment