08 November 2009

Senggugut Dan Haid Yang Tidak Teratur

"Saya mengalami masalah senggugut setiap kali datang haid. Apabila datang haid, saya akan berkurung dalam bilik dan tidur. Ada kalanya saya rasa mahu pengsan dan selalunya saya sakit kesejukan. Saya mengalami masalah ini sejak berumur 15 tahun.

Apabila saya berumur 18 tahun, saya menceritakan masalah kesihatan saya kepada aunty saya iaitu Jafflan sigal (seorang pengedar produk HPA dan pemilik stokis di ranau). Aunty saya telah memperkenalkan herba senggugut kepada saya.

Pada mulanya,saya rasa ragu2 untuk mengamal produk itu dan pernah berhenti mengamal selama sebulan, tetapi dengan galakan daripada aunty saya, saya teruskan mengamalkannya.

Setelah saya menghabiskan herba kapsul, saya sendiri telah merasa kebaikan herba ini dan sekarang saya tidak perlu takut dan bimbang akan kesihatan saya. Saya mempercayai produk ini dan sedang mengamal produk HPA yang lain."

Jelly Rinda Jaupi - Sabah

No comments:

Post a Comment